Forum OOBE, out-of-body experience, świadome śnienie, świadome sny • Zobacz wątek - witam

witam

Wszystkie stare powitalne tematy.

Moderator: Opiekunowie

Post Cz lut 11, 2010 10:02 am

witam

witam wszystkich
od jakiegos czasu juz interesuje sie tematem , jakby samo zycie mnie skierowalo na ten temat ,dlaczego tak pisze?

od jakiegos juz czasu mam poterzne wibracje,zwlaszcza w nocy,do tego stopnia ze sie budze ,i nigdy nie sa delikatne ,w sensie lekkie itp,tylko mocne wibracje az czuje ze doslownie caly ruszam sie

poczatkowo i to przez jakies 2 miesiace myslalem ze to moja zona ma takie wibracje,nawet do glowy mi nie przyszlo ze to ja
poprostu czulem je ale nie czulem ich w sobie , pewnej nocy podnosze reke na wysokosc oczu i widze jak moja dlon doslownie wibruje,nie drga czy cos takiego,tylko wibracja , mam jakies tam pojecie i wibracji bo jestem muzykiem i do tego perkusista wiec tu akurat wibracja ma kluczowe znaczenie,tak czy inaczej takie mam przeboje od kilku miesiecy ,oobe jakotakiego nie udalo mi sie osiagnac,ale to dlatego ze jeszcze tak naprawde nie probuje ,ale mam zamiar

zajmuje sie prywatnie kabala (podstawy) i magia (Franza Bardo tez podstawy,na tyle na ile pozwala mi czas ,sami rozumiecie,zyci,rodzina )

w zwiazku z tymi wibracjami najpierw oczyiscie zaczynam szukac powodu w medycynie,moze brak mineralow itp
nie wiem
ale fakt ze przez to zaczynam szukac przyczyn miedzy innymi w oobe itp
pomyslalem nawet ze ktos mnie chce sciagnac w inny wymiar zeby sie skontaktowac albo cos :) lol

no poprostu sam nie wiem co o tym myslec
pracuje nad oobe i jak mi sie uda cokolwiek zdzialac to opisze

ps: mam 35 lat ,ogolnie tematem i pokrewnymi interesuje sie od lat
co to jest nie wiem , zen pomaga na takie watpliwosci

"nie wiem" jest przed mysleniem ,"nie wiem" jest odpowiedza na wszystko

Post Cz lut 11, 2010 10:35 pm

Re: witam

Witaj na forum!
Z tego co piszesz wynika ,że Twoje drugie ciało wyrywa się do astralnego świata, zacznij z tego korzystać :D