Kilka pytań początkującego

Tu dzielisz się swoimi pierwszymi przeżyciami związanymi z OOBE

Moderator: Opiekunowie

Post Cz mar 04, 2010 7:55 am

Kilka pytań początkującego

Witam!
Jestem początkującym podróżnikiem astralnym. Chciałbym zadać kilka pytań:
1. Pewnej nocy przed snem powiedziałem sobie: Dziś w nocy będę w pełni kontrolował swój sen. Potem zacząłem rejestrować w pamięci ten sen. Nagle powiedziałem: Chcę wyjść z ciała. Rozległo się echo. Czułem jakbym się zapadał lub spadał. Po chwili powiedziałem: Opiekunie, pomóż mi!. Zrobiło się wokół mnie ciemno, znalazłem się w łóżku. Czułem paraliż senny i słyszałem burczenie w rytm bicia mojego serca. Potem czułem jak prawa ręka mi się unosi i wykręca. Jednak postanowiłem przerwać, bo zaraz musiałem wstawać. Moje pytanie brzmi: Czy to na prawdę było wychodzenie z ciała?

2. Kiedy udaje mi się osiągnąć LD, to tylko na jakieś 5 minut. Wszystko wygląda wyraźnie i wiele z tego pamiętam. Kontrola nad snem jednak nie jest pełna. Kiedy na przykład chcę, aby coś się pojawiło, to tak się nie dzieje. Potem tracę kontrolę i najczęściej się budzę. Pytanie brzmi: Jak poprawić jakość LD?

3. Czasami mi się zdarza w myślach o coś prosić, np. chcę, żeby w sklepie było to i to. Potem pomyślałem: O, zostało tego jeszcze 2 sztuki! Faktycznie, wykupiłem przed ostatni produkt. Czy to była odpowiedź od mojego Opiekuna? Chciałbym dodać, że wtedy nie za bardzo skupiałem się nad moją prośbą.

Bardzo proszę o możliwie szybką odpowiedź na moje pytania.
Pozdrawiam,
szaman123.

Post Cz mar 04, 2010 1:08 pm

Re: Kilka pytań początkującego

Witamy na forum!

szaman123 napisał(a):3. Czasami mi się zdarza w myślach o coś prosić, np. chcę, żeby w sklepie było to i to. Potem pomyślałem: O, zostało tego jeszcze 2 sztuki! Faktycznie, wykupiłem przed ostatni produkt. Czy to była odpowiedź od mojego Opiekuna? Chciałbym dodać, że wtedy nie za bardzo skupiałem się nad moją prośbą.