Post So lut 25, 2012 12:58 pm

Wywoływanie paraliżu sennego i LD lub Obe

Chcę wam przedstawić bardzo fajną metodą jest ona dosyć prosta i mnie zawsze doprowadza do celu. A mianowicie.

Polecam przed pójściem spać, po powrocie z pracy szkoły medytację z 20 min. Bardzo prostą siadamy najwygodniej jak się da i przestajemy o myśleć pojawiające myśli odpychamy wsłuchujemy się w nasz oddech i jednamy się z nim.
Uspokaja to organizm i ładuje "wewnętrzne baterie".

1.Gdy na codzień idziemy do pracy szkoły czy gdziekolwiek robimy sobie takie założenie.
Np. Kiedy zobaczę czerwony samochód zrobię RT, Kiedy siądę do komputera zrobię RT.
Chodzi o to by nie skupiać się na jednej rzeczy i codziennie coś innego im więcej tych rzeczy odróżniających się do siebiepo po których robimy RT , tym większa szansa że podczas snu zrobi się RT.

2. Przy wstawaniu codziennym powtarzamy tylko przy wstawaniu (im się mniej myśli w dzień tym lepsze efekty).
" Następnym razem, gdy będę śnił będę pamiętał że sinię."

( To jest na wypadek gdybyśmy zasneli, nie utrzymali świadomości :D )

3.. 4 + 1 ( czyli 4 godziny snu i od 30 min do 1 godziny rozbudzania czasami nawet 5 min wystarczy przez ten czas
powinno się np.słuchać bardzo szybkiej głośnej muzyki, obmyć twarz zimną wodą, wypić z pół szklanki wody. Poczytać
Można zrobić trochę ćwiczeń fizycznych. Najlepiej za wiele nie myśleć

Gdy nie mamy po prostu czasu na metodę 4+1 to można ją pominąć polecam
przed pójściem spać zażyć melasa może i też melatoninę. Ale melasa powinna wystarczyć.

4. Kładąc się do łóżka kładziemy się na plecach ręce wzdłuż tłowia
5. Leżymy nieruchomo, nie wykonuj praktycznie żadnego ruchu ciałem przez długi czas.
6. Oddychamy naturalnie robiąc spokojne oddech nie z naszej woli.

Gdy nasze ciało zasypia wysyła szereg sygnałów testujących, które mają poddać weryfikacji to, czy nasz umysł również zasnął. Ciało nie posiada takiej wiedzy w każdym momencie, dlatego dokonuje testów różnego rodzaju. Takim testem są uczucia, które mają zachęcić świadomość do podjęcia działania. Jeśli świadomość zasnęła- to ciało jest gotowe również się wyłączyć i wejść w stan paraliżu. Sygnałem testującym są z reguły następujące wrażenia: -chęć, by przekręcić się na drugi bok -chęć do podrapania się -inne, mniej konkretne odruchy, które mają zmusić świadomość do poruszenia ciałem
Jeśli zareagujesz na jakiekolwiek wrażenie z ciała i poruszysz się- dasz tym samym wyraz tego, że Twoja świadomość jeszcze nie zasnęła.

7. Wyobrażamy sobie ruch fizyczny ( To znaczy np. skaczemy,biegamy, by wzmocnić efekt należy patrzeć na biegnące nogi
8. Po 10-15 minutach leżenia w bezruchu po prostu zacznij lekko napinać mięśnie jednej z nóg w szybki sposób, ale delikatnie, prawie nieodczuwalnie. Rób to przez 30 sekund do minuty, wykonując lekkie skurcze co 2-10s i tak ze
wszystkimi mięśniami.
Dajesz tym samym sygnał dla ciała, że przeżywasz teraz fazę rem i wymuszasz na nim sparaliżowanie Cię.

9. Gdy przyjdzie paraliż mogą wystąpić ( Uwaga: Całkowity paraliż nie jest niezbędny by osiągnąć stan jaki się chce)
-wibracje
-odrętwienie
-nieodczuwanie ciała fizycznego
-wrażenie ciężkości lub lekkości ciała.

To wszystko gdy wystąpi jeden z tych czynników podanych na wyżej to można zastosować wiele metod wychodzenia lub po prostu dalej wizualizować sobie jak się biegnie, próbować wstać, wykorzystać metodę spadochronu gdy czujesz ciężkość i wiesz że spadasz to odczucia się powinny pogłębiać wtedy otwierasz linką i nagłe szarpnięcie wyciąga cię z ciała.
Dobrze jest też skożystać z rady ka na zakotwiczenie http://www.obeforum.pl/techniki-oobe-f10/prosty-trik-na-zakotwiczenie-t2566.html