OMC OOBE ???


Doświadczenie które trudno jest ci zidentyfikować i zamieścić w odpowiednim dziale, jest czymś zupełnie nowym i unikatowym. Najważniejsze, by takich doświadczeń było jak najwięcej wtedy z pewnością odkryjemy coś nowego i fascynującego.

Moderator: Opiekunowie

Post So lip 23, 2011 11:28 am

OMC OOBE ???

Witam

Jestem tu świeżakiem, moje praktyczne podejście do OOBE to około 1 tyg.
Proszę doświadczeni obmaniacy wyraźcie swoją opinie :

Z piątku na sobotę poszedłęm spać i zastosowałem klasyczną technikę 4+1 :D

Za bardzo opisu tej techniki nie kumałem co się robi w czasie ponownego położenia. Wiem że nachodzą rózne myśli i trzeba stosować mantrę albo wogóle trzeba tylko czekać, mowa była o obrazach które się pojawiają, tylko ja sobie wyobrazałem ze te obrazy bede widział pod powiekami :) ale to te obrazy to zaczątki snu!!!!!!!! które trzeba odrzucić, przynajmniej tak mi sie wydaje :).

Osądzcie czy to było prawie OOBE czy nie:

Otóż po zastosowania tej techniki 4+1 leze obserwuje czerń pod powiekami i jak chc mi sie kimnąć odliczam od 100 w dół,
po 40 minutach ( przynajmniej tak mi sie zadawało ze tyle upłyneło ) słyszę wyraźnie pisk w uszach jakby z generatora puszczany. po tem zaczeły się początki snów z których wychodziłęm bo wiedzialem ze to sny i dalej bylem świadomy.
Nie czułem ciała od głowy w dół, chociaż gdybym chciał to poruszyłbym ręką czy nogą fizycnie, ale nie próbowałem.
NAGLE, pierwsze takie doświadczenie w moim życiu, czuje jak jak głowa i klatka piersiowa zapada mi się do środka łóżka a nogi powedrowały do góry. Naczytałem się na FORUM, że człowiek się unosi jak wychodzi z ciała wiec bardzo się przestaraszyłęm co sie dziaje dlaczego ja zapadam sie i raptownie chciałem się ocknąć z tego co zrobiłem.

Proszę doświadczone dobre istoty na wypowiedzenie się.

Po tym doznaniu nie mogę się doczekać następnej nocy :) aby przetestować to jeszcze raz.

Po tym obróciłem się na bok i doznałem snów nie bylo to LD ale były dziwne, o snach nie bede opowiadał bo nie o to mi chodzi.

ka

Avatar użytkownika

Opiekun

Posty: 304

Dołączył(a): Pn sie 24, 2009 4:12 pm

Pochwały: 6

Post So lip 23, 2011 6:36 pm

Re: OMC OOBE ???

Jedni się unoszą a inni zapadają, sam należę do tych ludzi co się zapadają :D

Byłeś naprawdę blisko, te obrazy to są sny i możesz w taki sen/obraz wejść wtedy powinno się udać świadomie śnić, możesz też wyczekać to dalej i wtedy gdy następnym razem się zapadniesz lub uniesiesz lub cokolwiek tego typu(to naprawdę różnie może przebiegać) powinno Cię wyrzucić z ciała.

Powodzenia
Angielskojęzyczna strona o Nagualizmie(+polskie tłumaczenie) http://nagual.yuku.com/

Post So lip 23, 2011 8:54 pm

Re: OMC OOBE ???

Ka dzieki za info. mam nadzieje że jak wyjde to bede wiedział co robić, mam zamiar poprosić MTJ o pokierowanie mojej egzystencji :) ale czy bede to pamiętał hehe mam nadzieje że tak.
OOBE mnie zafascynowało, moja żona dołączy jak mi się uda przynajmniej taką deklaracje mi złożyła.

Jeszcze raz dziekuje za info i pozdrawiam

Powrót do Poza schemat

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 0 gości


cron


Śnienie - rozwój - warsztaty

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by ST Software for PTF.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO