Pozdrawiam kazdego z osobna i wszystkich razem :)

Wszystkie stare powitalne tematy.

Moderator: Opiekunowie

Post Śr gru 02, 2009 4:35 pm

Pozdrawiam kazdego z osobna i wszystkich razem :)

Przywedrowalam tutaj, bo poszukiwalam doswiadczen podobnych do tych, ktore mnie sie przydarzyly i nie wiedzialam, czy to normalne czy jakies anomalie.

W realu jestem programistka RPG, PHP i takie tam. Posiadam wlasna domene i server - to tak jakby ktos potrzebowal troche miejsca w eterze :)

Mysle, ze na poczatek to starczy :)

Usciski
ELLI

Post Śr gru 02, 2009 5:23 pm

Re: Pozdrawiam kazdego z osobna i wszystkich razem :)

witaj KOCHANIE :)

miło nam Cię tu widzieć. napisz coś więcej o sobie, szczególnie o twych specjalnych zdolnościach dzięki którym trafiłaś właśnie tu.
...:::dać się ponieść i wylądować na drugim brzegu rzeki świadomości:::... wędrowiec do świtu
http://www.obemania.pl/
KOCHAM WAS :)

Post Śr gru 02, 2009 9:38 pm

No nie wiem, czy to sa specjalne zdolnosci, ale przysparzaly mi na poczatku wiele zmartwien, bo nie wiedzialam co jest grane :)

1. Cos mna zatrzeslo, albo raczej brutalnie zabujalo i..... znalazlam sie pod sufitem. Bylam tak lekka, ze w zaden sposob nie moglam przejsc do przedpokoju bo ta dziura na drzwi byla za gleboko i nie moglam sie do niej znizyc. Na siiile, po scianie, trzymalam sie kazdego okrucha, udalo mi sie przejsc do przedpokoju :)

Nie mialam jednak pojecia, jak mam wrocic do ciala, bylam tak lekka, a ono lezalo tam daaaaaleeeeekooooo na dole, takie dretwe, bez czucia.
Wystraszylam sie nie lada... i w tym momencie poczulam koniuszki palcow u stop, to tak jakby ptak ladowal na wodzie. Reszta wydarzyla sie bardzo szybko, jak fala morska. Poczulam czubek glowy i bylam juz soba.

2. Jak ide spac to, tak prawie przed zasnieciem, mam trzaski w glowie podobne do tych jak sie dwa druty pod napieciem zlaczy.
Na poczatku myslalam, ze to cos neurologicznego, ale teraz przyzwyczailam sie do tego.