Ostatnia wizyta: Czw Lip 02, 2009 4:42 pm Obecny czas: Czw Lip 02, 2009 4:42 pm

Wszystkie czasy w strefie UTC




 [ 3 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 Temat postu: Autohipnoza: Jak to robicie (krok po kroku).
PostWysłany: Pon Lip 28, 2008 8:45 pm 
Offline
Awatar użytkownika

Dołączenie: Sob Mar 08, 2008 7:59 pm
Posty: 13
Miejscowość: Kalisz
Witam.

Ostatnio próbuję trochę autohipnozy jako sposobu osiągnięcia OBE/LD. Jestem w tym raczej początkujący i korzystam z trochę zmodyfikowanej przeze mnie metody, którą znalazłem gdzieś w necie.
Wygląda to tak:

1. Kładę się.
2. Wmawiam sobie, że czuję się tak wygodnie jak tyko mogę.
3. Gdy nie mogę poczuć się wygodniej wyobrażam sobie, jak bym się czuł, gdybym wygodniej się jednak poczuł ;] .
4. Wizualizuję wskaźnik pokazujący 10 i rozpoczynam powolne odliczanie w dół. Z każdą kolejną cyfrą i wydechem moje ciało rozluźnia się coraz bardziej, a wskaźnik pokazuje mniejszą liczbę - odpowiednią do odliczania.
5. Wizualizuje drzwi
6. Przechodzę przez drzwi, i wchodzę na długi korytarz, wzdłuż którego znajduje się 10 par drzwi.
7. Przechodzę powoli wzdłuż korytarza, i rozpoczynam odliczanie od 10 w dół. Odliczanie odpowiada drzwiom przy których się znajduję. Z każdą kolejną liczbą moje myśli się uspokajają, rozluźniają i wyciszają coraz bardziej, a wraz z nimi rozluźnia się jeszcze bardziej moje ciało.
8. Gdy dochodzę do końca korytarza (odliczanie równe 0 ), stoję przy windzie.
9. Wchodzę do windy, wyświetlacz pokazuje 10 piętro.
10. Winda powoli rusza w dół, a ja odliczam powoli od 10 w dół (odliczanie równe piętrom). Przy każdym kolejnym piętrze moje emocje uspokajają/rozluźniają się coraz bardziej, a wraz z nimi rozluźnia się jeszcze bardziej moje ciało.