A gdybym wam napisał ...

Dział dla początkujących dopiero co stawiających swoje pierwsze kroki w tej fascynującej dziedzinie. Możesz zadawać tu najbardziej trywialne pytania, lecz uważaj bacznie prześledź ten dział czy podobne pytanie jakie chcesz zadać nie uzyskało już swojej odpowiedzi.

Moderator: Opiekunowie

Post Pt paź 12, 2012 11:52 pm

A gdybym wam napisał ...

Zaczne od tego ze jestem kompletnym nowicjuszem, jezeli chodzi o medytacje a o OOBE nie wspmne.
Czytam o medytacji dopiero od 2 miesiecy, a praktykuje ją od niecałego miesiaca,
napisze tez, ze od jakis dwuch lat mam nieodlaczne wrazenie ze nie jestem tutaj na tym swiecie tylko po to zeby przezyc zycie(narastające uczucie, które jakby mi mówiło że nie tędy droga), próbowalem odnalezc sens zycia na prózno w materialnych potrzebach czlowieka( czyli miec wiecej), mam tez kilka niewyjasnionych doswadczen jezeli chodzi o smerc dwóch bliskich, bardzo bliskich mi osób (Sny?) ... Tez mógl bym napisac ze mnie od bardzo dawna ciagnie do praktykowania medytacji, ale nie chce tutaj koloryzowac ...
Do czego zmierzam to jest to ze praktykuje medytacje od ok 1 miesiaca nie dluzej niz 45 min moze 3-4 raz w tygodniu, nie staram sie zobaczyc na sile Aur czy innych rzeczy, poprostu to robie nie mysle o kozysciach wlasnych itp, Jakis tydzien temu czytajac na temat Medytacji natrafilem sie na artykul o transie dosc krótki podekscytowalem sie strasznie faktem iz mozna podczas transu byc swiadomym podczas snu ... konkretnie tylko wyczytalem takie info jak sie przygotowac do transu nawet nie wiemdzialem jak to sie dokladnie nazywa(na początku wczytałem "Regressing"), uregulowanie oddechu, dotlenione cialo i rozluznienie miesni ( skupienie sie na tym, umozliwia poczuc jak mięsnie sie rozluzniaja naprawde, przy dobrym skupieniu).
Teraz zmiezam do najciekawszego i nie interesuje mnie czy mi wierzycie czy nie.