hemi sync, prawie OOBE?? nieplanowane.

Dział dla początkujących dopiero co stawiających swoje pierwsze kroki w tej fascynującej dziedzinie. Możesz zadawać tu najbardziej trywialne pytania, lecz uważaj bacznie prześledź ten dział czy podobne pytanie jakie chcesz zadać nie uzyskało już swojej odpowiedzi.

Moderator: Opiekunowie

Post So mar 23, 2013 8:55 pm

hemi sync, prawie OOBE?? nieplanowane.

Witam. Jestem amatorem w kwestii OOBE. Od miesiaca slucham hemi sync ale utworow prawie wylacznie wspomagajacych nauke, koncentracje, zapamietywanie itp. OOBE nigdy nie planowalem i jakos mnie na razie nie ciagnelo do prob w tym kierunku choc zjawisko przyznam ciekawe. Przedwczoraj przed snem postanowilem pomedytowac przy jednej z plyt hemi sync przeznaczonych do medytacji. Po medytacji wylaczylem komputer i polozylem sie spac, po okolo pieciu minutach wiercenia sie i szukania idealnej pozycji do spania i delikatnego przysypiania poczulem dziwne uczucie najpierw delikatne wirowanie w brzuchu a po chwili tak jak by cos chcialo wyjsc ze mnie, cos w stylu drugiego mnie, ktory probowal przebic sie przez moja skore jak przez gume i wyjsc, trwalo to kilka sekund, srednio przyjemne, potem sie skonczylo, delikatnie spanikowalem, bo nie wiedzialem co to bylo za uczucie czy to poczatek OOBE czy mam sie o siebie martwic. Jesli ktos ma jakies sugestie bede zobowiazany.

RAB

Pochwały: 1

Post N mar 24, 2013 2:49 am

Re: hemi sync, prawie OOBE?? nieplanowane.

krab napisał(a): jak by cos chcialo wyjsc ze mnie, cos w stylu drugiego mnie, ktory probowal przebic sie przez moja skore jak przez gume i wyjsc, trwalo to kilka sekund, srednio przyjemne, potem sie skonczylo, delikatnie spanikowalem, bo nie wiedzialem co to bylo za uczucie czy to poczatek OOBE czy mam sie o siebie martwic.

O co kaman z tym, że cos chciało z Ciebie wyjść? To chyba jasne, że w oobe Ty wychodzisz a nie coś z Ciebie. Pewnie jesteś opętany... i czas narobić w gacie xD.