dziwny LD?


Doświadczenie które trudno jest ci zidentyfikować i zamieścić w odpowiednim dziale, jest czymś zupełnie nowym i unikatowym. Najważniejsze, by takich doświadczeń było jak najwięcej wtedy z pewnością odkryjemy coś nowego i fascynującego.

Moderator: Opiekunowie

Post N lis 15, 2009 2:47 pm

dziwny LD?

Witam ostatnio próbując ob miałem dziwny świadomy sen, mianowicie sen ten starał się pokazać mi że nie jest snem. Brzmi to dziwnie, a wyglądało to tak:
Budzę się w śnie, próboję przeniknąć przez ścianę jednak nie mogę, widzę ludzi wchodzących do mojego domu i czuję wstyd wyjścia z sypialni do nich z powodu że nie jestem ubrany, po chwili wybiegam na dwór próbuję latać lecz bez skutku, chce przeniknąć przez drzwi jednak, drzwi pod naporem mojego ciała rozpadają się na kawałki a ja upadam na ziemię, później widzę mojego szefa z pracy któremu mówię że chyba mam świadomy sen, jednak on mi odpowiada: to nie jest sen, jesteś spóźniony do pracy, zobacz na zegarek, po czym patrząc na zegarek widzę że jest godzina 20 (normalnie pracę zaczynam o 18) więc wystraszony zaczynam się budzić zdając sobie sprawę że jednak jestem w łóżku, znowu powracam do dziwnego snu, sytuacja z szefem powtarza się, na zegarku znowu 20, nie mogąc znieść stanu w którym nie wiem czy mam do czynienia ze snem czy z rzeczywistością budze się i wstaje z łóżka na zegraku 12 rano.

czemu tak się stało? co za inteligentny sen próbował oszukać moją świadomość? :o
Avatar użytkownika

Posty: 624

Dołączył(a): N maja 11, 2008 6:21 pm

Lokalizacja: Sanok

Post Pn lis 16, 2009 9:01 pm

Re: dziwny LD?

to mnie wygląda na parodię "racjonalnego" myślenia naszej cywilizacji.

zaczynasz pracę o 20? gdzie pracujesz? ;)
...:::dać się ponieść i wylądować na drugim brzegu rzeki świadomości:::... wędrowiec do świtu
http://www.obemania.pl/
KOCHAM WAS :)

Post Wt lis 17, 2009 5:05 pm

Re: dziwny LD?

Gdzie pracuje? Pewnie w klubie nocnym hehe ;) - panienki te sprawy hahaha. żarcik żarcik. Generalni nie mam nic przeciwko, znam takiego jednego co w nocnym k. pracuje. Ty, Fu_ck, a ty może moim sąsiadem jesteś? A nie bo u ciebie Londyn napisane, heh.
A wracając do tematu. Mi to po prostu podchodzi pod fałszywe przebudzenie i już. Nic zadziwającego. Lubi się zdarzać. I prawdą jest, że Sen jest podstępny. Zauważyłam to jakiś spory czas temu. Dlatego też napisałam sen z dużej litery chcąc go upersonifikować, bo trudno zgadnąć, kto tam tym akurat rządzi i nie chce, żebyśmy byli świadomi. Ale na pewno ma zabawne imię. Tak mi szepczą do ucha Niefizyczni Przyjaciele.

Post Wt lis 17, 2009 11:23 pm

Re: dziwny LD?

Dreamcather prace zaczynam o 18 a nie 20 ;) VVii w klubie nocnym to wiele bym dal aby pracowac ale niestety ;) pracuje pakujac warzywa i owoce, mialem pracowac tam w biurze ale cos chyba sie nie zapowiada wiec, pewnie poszukam czegos nowego. Szczerze to pracowac do 2 rano nie jest tak fajnie ;/. Na szczescie w oob tak bardzo to nie przeszkadza... Pozdro.

Post So lut 13, 2010 7:14 am

Re: dziwny LD?

Fc_uk napisał(a):Witam ostatnio próbując ob miałem dziwny świadomy sen, mianowicie sen ten starał się pokazać mi że nie jest snem. Brzmi to dziwnie, a wyglądało to tak:..............
czemu tak się stało? co za inteligentny sen próbował oszukać moją świadomość? :o

Witam.Wlasnie przebudzilem sie majac ciekawy sen ale o tym napisze w innym watku.A w temacie to w sumie miewalem podobne sny .Przeplatanie sie motywu snu z elementami LD z jednoczesnym odwolywaniem sie do sytuacji z realnego swiata .Ja mysle iz tu niema jakiegos specjalnego przeslania .Po prostu sniac znajdujemy sie w nie pelnym LD ,jakby zaplytka faza piszac jezykiem zaczerpnietym z forum i dlatego umysl sniacego nie rozróżnia co jest elementem snu a co trescia z realnego swiata . Gdyby faza byla glebsza dostrzeglbys iz nie musisz isc do pracy i nie czułbyś sie zaklopotany np. niekompletna garderobą.

Post So lut 13, 2010 1:39 pm

Re: dziwny LD?

rozumiem jednak jest wiele innych motywów, kilka dni temu znowu miałem podobny sen, gdzie będąc pewnym że to sen chciałem przeniknąć przez ścianę, i gdy próbowałem przecisąć ręke zrobiła się dziura (czasami test rzeczywistości nie pomaga), ludzie mówili mi że zwariowałem, i że to rzeczywistość a nie żaden sen. Oczywiście budząc się zowu czułem się oszukany :lol:

Post N lut 14, 2010 5:34 pm

Re: dziwny LD?

dlatego trzeba się wczuwać w miejsce w którym się jest i w stan w którym się znajduje, dlatego ja zawsze potawrzam - koncentracja i samoświadomość są bardzo dobą dobra drogą i techniką ku doświadczeniem przebywania poza świadomością ciała fizycznego - troszkę tajemniczo brzmi, ale generalnie trzeba tylko chciec i cały czas ćwiczyć, brak ćwiczeń oznacza zanik tego mięśnia.

Powrót do Poza schemat

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 1 gość


cron


Śnienie - rozwój - warsztaty

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by ST Software for PTF.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO