Ostatnia wizyta: Pon Mar 02, 2009 7:49 am Obecny czas: Pon Mar 02, 2009 7:49 am

Wszystkie czasy w strefie UTC




 [ 4 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 Temat postu: prot - cześć wszystkim (o mnie)
PostWysłany: Sob Lut 23, 2008 6:53 pm 
Offline
Opiekun
Awatar użytkownika

Dołączenie: Sob Lut 23, 2008 3:56 pm
Posty: 69
Miejscowość: Szczecin
Witam wszytkich forumowiczów. Mam 20 lat, pochodzę ze Szczecina, ale obecnie mieszkam w Warszawie, gdzie studiuję na I roku matematykę - królową nauk i zaocznie wieczorowo OBE-Nautykę :D. Czym się interesuję - umysłem szeroko pojętym - jego możliwościami, jak funkcjonuje, jak się uczy. Przez kilka dobrych ostatnich lat starałem się zdobyć informacje w jaki najlepszy sposób można wykorzystać ludzki mózg tzn. jak się uczyć szybko i skutecznie, jak czytać z prędkością światowych geniuszy w tej dziedzinie, jak myśleć obrazami, koncepcjami tak aby błyskawicznie rozumieć sens długich zawiłych formułek i jak wieść kreatywne i ciekawe życie. Przestudiowałem mnemotechniki, techniki szybkiego czytania, wyobraźnię, która wg mnie jest kluczowa jeśli chodzi o myślenie, stan alpha, hipnozę, odmienne stany świadomości, świadome sny i .... OBE. Dzięki temu łańcuszkowi zainteresowań natknąłem się na OBE i od razu dotarło do mnie, że to jest genialny sposób na dokopanie się do swojej podświadomości i rozwój różnych fajnych zdolności umysłowych. Przeczytałem Monroe'a. Moen'a i oczywiście MIWPC
i tak oto zacząło się na dobre kroczenie drogą do uzyskania Odmiennego Spojrzenia. Od tamtego czasu przez 8 miesięcy staram się o OBE. Na razie z 8 razy odzyskałem świadomość we śnie na jakieś 10 sek., ale nie poddaję się. Lubię OBE-Maniaków, wycieczki rowerowe, czytać książki, zapamiętywać, pływać. Tyle o mnie

Pozdrawiam wszystkich


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: prot - cześć wszystkim (o mnie)
PostWysłany: Sob Lut 23, 2008 7:07 pm 
Offline
Podróżnik z bagażem doświadczeń
Awatar użytkownika

Dołączenie: Czw Lut 21, 2008 5:12 pm
Posty: 406